De Klantcontact Partnership Studie (KPS) is een periodiek onderzoek naar de samenwerking tussen uitbesteders van BtC-klantcontact en hun facilitaire contactcenters. De KPS ondervraagt zowel uitbesteders als facilitaire contactcenters naar hun percepties over verschillende facetten van de samenwerking. Het onderzoek leidt tot een rapport dat in september gepubliceerd zal worden.

Deelname is mogelijk voor vertegenwoordigers van zowel uitbestedende organisaties als facilitaire contactcenters.
Aan het begin van de vragenlijst wordt gevraagd om de contactpersonen van de partners waarmee je samenwerkt (facilitaire contactcenters of uitbesteders) uit te nodigen om ook deel te nemen. Hiervoor kan je hun contactgegevens invullen, waarna zij een uitnodiging ontvangen.

Klik op VOLGENDE om deel te nemen, het invullen duurt slechts een paar minuten.

Door deelname aan het onderzoek worden je contactgegevens opgeslagen in de database van KPS BV. In het algemene marktrapport worden de gegevens op geaggregeerd niveau weergegeven, bij de overige rapporten op bedrijfsniveau.

Dit onderzoek wordt uitgevoerd door het onderzoeksbureau MarketResponse. MarketResponse werkt conform de richtlijnen van ESOMAR en de Nederlandse Marktonderzoek Associatie (MOA) en voert marktonderzoek uit conform de richtlijnen zoals opgesteld door deze organisaties. MarketResponse is ISO 27001 gecertificeerd, een standaard voor informatiebeveiliging.
12%